Garantie & klachten

Garantie
Ik besteed veel aandacht aan de kwaliteit en verzending van mijn producten en doe er logischerwijs alles aan om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapotgaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding te maken van het probleem, dat kan rechtstreeks bij mij. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad je aan om klachten bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@rondkaartje.nl 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2021 - 2024 rondkaartje | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel